Maxis Business Spark Engage kembali dengan fokus pada perjalanan digitalisasi Joey Yap

KUALA LUMPUR (13 Jun): Siri Spark Engage Maxis Business yang popular kembali tahun ini, dengan ciri perjalanan digitalisasi pakar metafizik Datuk Joey Yap untuk memberi inspirasi kepada usahawan untuk memanfaatkan digitalisasi agar perniagaan terus bertahan dalam masa-masa sukar ini.

Acara maya, yang akan diadakan pada 16 Juni, bertemakan “Bagaimana Digitalisasi Terus Datuk Joey Yap Ahead” dan bertujuan untuk menginspirasi perniagaan untuk merangkul perubahan dan terus bertahan dalam masa-masa yang mencabar ini.

Yap, pengasas dan ketua perunding kumpulan Joey Yap Consulting, terkenal dengan karyanya dalam merevolusikan cara orang melihat metafizik Feng Shui dan Cina, dengan bantuan teknologi.

Dalam acara maya ini, dia akan berkongsi mengapa perniagaan mesti menggunakan gangguan digital dan memanfaatkan teknologi untuk membuka lebih banyak peluang.

“Sambutan luar biasa terhadap siri Spark Engage kami jelas menunjukkan selera di kalangan PKS di Malaysia untuk perbualan dan pembelajaran yang membantu mereka memahami dengan lebih baik bagaimana mereka boleh mendapat manfaat dan menerapkan digitalisasi dalam perniagaan mereka sendiri,” kata ketua pegawai perniagaan Maxis Paul McManus dalam sebuah kenyataan akhbar.

“Peranan kami sebagai pemangkin digitalisasi mendorong kami untuk terus terlibat dengan UKM dan perusahaan melalui platform ini, mewujudkan nilai dan sokongan kuat yang memungkinkan mereka untuk terus maju dalam dunia yang berubah,” tambah McManus.

Bergabung dengan Yap di pentas maya adalah ketua segmen UKM Maxis Kevin Lee, dengan keperibadian media Julie Woon sebagai moderator.

Peserta acara akan belajar tentang petua untuk bertahan dan berkembang maju dalam lanskap perniagaan hari ini berdasarkan pendekatan Yap, kepentingan perkongsian dan kolaborasi dalam memperoleh lebih banyak faedah untuk perniagaan mereka, dan pelajaran yang diperoleh dari pengalaman Yap dalam digitalisasi sejak tahun 1999.

Peserta juga akan mengetahui “lima perkara terbesar” yang boleh mengancam perniagaan hari ini.

Untuk mengetahui lebih lanjut dan daftar sekarang ke acara Maxis Business ‘Spark Engage, pergi ke https://www.maxis.my/PRSparkJY.

Artikel sebelum iniKit Siang DAP bergabung dengan Timbalan Speaker Azalina dalam memanggil pemerintah untuk ‘menukar tiang gol’ mengenai Kecemasan | Malaysia
Artikel seterusnyaLantik orang bukan Melayu yang berbakat sebagai naib canselor